REEEEEGN!!!!

YES! DET REGNAR! Vilket betyder att jag är ganska nöjd med mitt val att joba yranhelgen. Dock så hade jag stora probelm att överleva gårdagen. Har ALDRIG NÅGONSIN varit så bakis som jag var igår.

Jag vaknade, duschade och åkte på jobbet. Tyvärr så hade jag på något sätt i dimman gett min plånbok till Sandra, och jag hade inget att äta med mig. 9 timmars jobb utan mat går ju säkert asbra när man helst skulle ligga i fosterställning hela dagen..... MEEEEEN som tur är så fanns ju Emelie där och såg till att jag överlevde, matade mig och höll mig sällskap:) Tack så mycket, vet fan inte vad jag skulle gjort utan dig!

Annars har jag väl inte så mycket att berätta...




And May The Force Be With You

Kommentarer
Postat av: em

thihi det var så lite så! du förtjänar det bästa :)

2010-07-31 @ 09:44:10
URL: http://brandenish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0