woot

Vad heeeeendeeee? Jag ska jobba ALLA DAGAR den här veckan o.0 YRANVECKAN. Råkade hamna inne på schema när jag var trött och lättövertalad. Pengar var nog det enda jag hörde, och nu fattar jag inte att jag verkligen gick med på det. NOTE TO SELF: Gå ALDRIG, UNDER NÅGRA OMSTÄNDIGHETER, in till Schemaläggarna när du just har jobbat ett 10-timmarspass. F.A.N.

Såååå, ikväll är den enda kvällen jag kan gå ut på stråket. Eftersom jag slutar tidigt. Ses där? eller nåt..

Det ringde nyss en tant som undrade var hon skulle skicka sitt kärleksbrev och egenstickade tröja för att den helt säkert skulle komma fram till Caroline af Ugglas. "Hon ser alltid så frusen ut".. Nämde jag att jag HATAR Ugglan? Höll på att skratta ihjäl mig. Krävdes enorm ansträngning från min sida för att inte säga nånting hånfullt. Stackars tant.



VAD ÄR DET DÄR?! Skulle lätt kunna förväxlas med ett troll ur en sjukt läskig barnsaga. Och det menar jag inte på ett gulligt sätt.

And May The Force Be With You


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0